Державна реєстрація актів цивільного стану
Перелік документів для державної реєстрації шлюбу до сільської ради
- заява про державну реєстрацію шлюбу, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру;
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
- документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України;
- документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний), чи реквізити відповідного рішення суду;
- документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;
- документи, видані компетентними органами іноземних держав на посвідчення актів цивільного стану, здійснених поза межами України за законами відповідних держав щодо громадян України, іноземців і осіб без громадянства, належним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;
*Переклад документів на українську мову, вірність яких засвідчується в установленому порядку, якщо визначені цим пунктом документи складені іноземною мовою.
Перелік документів для державної реєстрації смерті
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
- заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр);
- документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою; або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою або рішення суду , постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту смерті, що відбулася на тимчасово окупованій території України;
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності)
- паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи заявника, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності)
Перелік документів для державної реєстрації народження дитини
Батьки зобов’язані не пізніше 1 місяця від дня народження малюка зареєструвати його в органі ДРАЦС за місцем проживання одного з батьків або за місцем народження дитини.
Які документи потрібні для реєстрації народження
Одночасно із заявою про державну реєстрацію народження дитини подається:
- паспорт заявника, якщо заявниками є не батьки;
- документ, який підтверджує факт народження (медичний документ, виданий закладом охорони здоров'я);
- паспорта батьків або одного з них батьків або одного з них (Реєстраційні номера облікової картки платника податків (РНОКПП);
- документ, що підтверджує походження дитини від батька (свідоцтво про шлюб або спільна заява матері та батька дитини, або заява матері);
- за відсутності документа закладу охорони здоров’я або медичної консультативної комісії, підставою для реєстрації народження є рішення суду про встановлення факту народження