A A A K K K
для людей із порушенням зору
Лісовогринівецька громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Інформація щодо виконання бюджету Лісовогринівецької територіальної громади за I квартал 2023 року

Дата: 26.04.2023 09:37
Кількість переглядів: 208

 

            За I квартал 2023 року  зведений обсяг доходів бюджету Лісовогринівецької територіальної громади склав 18 326 422  грн, у тому числі: по загальному фонду – 18 031 485 грн та по спеціальному фонду – 294 937 гривень. Відсоток виконання  обсягу доходів бюджету громади до розпису планових призначень на звітний період поточного року склав по загальному фонду –116,0%, по спеціальному фонду – 45,7% (до річних уточнених призначень).

     Власних доходів до загального фонду бюджету  надійшло за І квартал 2023 року  в сумі 12 029 758 грн., що становить 126,1% до запланованих обсягів на звітний період. Перевиконання  становить 2 488 558 грн.

 

          Повномасштабне військове вторгнення рф на територію України боляче вдарило по бізнесу в усіх сферах. Підприємства та підприємці практично в усіх регіонах з різних причин значно зменшили обороти чи навіть припинили діяльність.

     Введення воєнного стану на території України з 24 лютого 2022 року значно вплинули на соціально – економічний стан  територіальної громади у 2022 році та прогноз її розвитку у 2023 році, що  призвело до змін у всіх сферах життя та торкнулося кожного з нас. Україна продовжує героїчне протистояння російському вторгненню. Війна призвела до істотних змін відносно функціонування бізнесу.

     З початком повномасштабної війни Україна опинилася у складній ситуації: податкові надходження скоротились і водночас виникла потреба в рази збільшити фінансування оборони. Також виросла кількість людей, яким потрібна державна підтримка – перш за все це внутрішньо переміщені особи та ті, хто втратив роботу. Оборону Україна може фінансувати лише за рахунок власних коштів – тобто сплачених податків. (Детальний аналіз наведено в додатку 1).

    В умовах обмежень та затверджених в період військового стану заходів з боку держави та місцевої влади щодо підтримки платників податків, згідно з якими запроваджено низку податкових преференцій щодо звільнення від сплати місцевих податків, розстрочення платежів, незастосування штрафних санкцій, списання пені тощо, бюджет громади  втрачає значні ресурси наповнення доходів. Стосовно економічної доцільності існування пільгового податку то будь-які податкові преференції під час війни не треба розглядати як якесь додаткове благо для бізнесу. Це вимушений інструмент для допомоги у виживанні. Бізнес повинен працювати, зберігати робочі місця, виплачувати зарплату і сплачувати податки. Тоді  бюджет буде наповнюватися, а населення зберігатиме платоспроможність. 

    Зважаючи на питому вагу надходжень податку на доходи фізичних осіб ( 41,3% власних надходжень) можна впевнено констатувати, що фінансова стабільність громади найбільшою мірою залежить від кількості створених офіційних робочих місць та провадження легальної підприємницької діяльності.

 

    Враховуючи запровадження з боку держави податкових преференцій  платники у складний воєнний час продовжують підтримувати економіку України, сумлінно сплачуючи до бюджету податки навіть за несприятливих умов для ведення бізнесу під час воєнного стану, що призвело до збільшення  надходжень основного податку загального фонду - податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати  код 11010100 (3 044 426 грн. або 25,3% в власних доходах загального фонду та виконаний на 101,1% до затвердженого плану звітного періоду). Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшилось  на 118 581 грн. або 3,1%  через певні об’єктивні та суб’єктивні обставини (перереєстрація платників вказаного податку з інших території, збільшення фонду заробітної плати та розміру законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати з 01.10.2022 року до 6700 гривень тощо).

    На території громади зареєстровано  142 суб’єктів господарювання, з них: юридичних осіб -73, фізичних осіб – 69.

       Найбільшими платниками податку є:  Лісовогринівецька сільська рада – 860 069 грн., ТОВ " Енселко-Агро" – 192 000 грн.,  ПП " Черевичник" -108 662 грн., ТОВ" ТЕХКОЛОР" – 102 816 грн., КНП " Центр ПМД Хмельницького району – 74 265  грн.,  ДП " Хмельницьке лісомисливське господарство" – 72 751 грн., КУ "Лісовогринівецьке МПО -АРС" – 64 554 грн.

     По коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата» надходження становили 1 863 974 грн., або  161,7% до плану звітного періоду. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  збільшились  на 521 306 грн. або на 38,8% . Збільшення  надходжень зумовлено виплатою сільськогосподарськими товаровиробниками землевласникам додаткової заохочувальної орендної плати за перезаключення договорів та кількістю зареєстрованих підприємств. Податок надходить від 22 юридичних осіб.

      Сільськогосподарськими платниками податку є ТОВ " Енселко-Агро" – 818 137 грн., ТОВ " Житниця Поділля" – 516 013 грн., ТОВ СГП " Агропромтехніка – 17 647 грн.,  ТОВ " Агрофірма-Обрій"- 32 000 грн., ПП " Черевичник"- 3 134 грн., ФГ Мельника Володимира Олександровича – 143 821 грн..

       По коду 11010500 " Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування" надходження становили 61 218 грн. або на  82,6% до плану звітного періоду. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  зменшились  на 4 352 грн.  Зменшення надходжень пов’язано із  сумами задекларованих доходів. Податок сплатили 28 фізичних осіб.

    По коду 13010200 «Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів  в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) »      надходження становили  44 886 грн. або 179,5 відсотків до планових показників. Збільшення зумовлено  проведеними заходами  щодо поліпшення якісного складу лісів, використання корисних властивостей лісів.  Платниками податку є: ДП " Хмельницьке ЛМГ"- 32 917 грн.,             ДР " Старокостянтинів лісгосп" – 5 907 грн., ОЖБК " Містечко Сонячне" – 4 492 грн.,  ПП "Ді Ай Сі" – 1 570 грн. та зменшено надходження попереднього року на  1 162 грн..

По коду 13030100 «Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення» надходження становили  145  грн.  Планові показники не затверджувалися.

Платниками податку є: ТОВ " Вест Петрол Маркет", ТОВ " ТНК-Буд", ТОВ " Житниця -Поділля", КП " Лісовогринівецьке" .

      Акцизний податок з виробленого в Україні пального»  та «акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального» у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, ( 14021900, 14031900) зараховуються до загального фонду бюджету ОТГ автоматично. Після початку повномасштабної військової агресії проти нашої країни влада зменшила податковий тиск на паливну галузь, щоб розв'язати виниклу проблему паливного дефіциту. Зокрема, у березні 2022 року було скасовано акцизи, а податок на додану вартість (ПДВ) зменшено з 20 до 7 відсотків.

       Попри довготривалі дискусії в суспільстві довкола того, чи готовий український паливний бізнес знову наповнювати бюджет після гострої кризи пального, Верховна Рада України ухвалила законопроєкт №7668-д, який повертає частковий акциз на бензин, дизель та автогаз починаючи з 30.09.2022 року.  Це посилить фінансову спроможність громад і дасть додаткові ресурси на відбудову, ремонт та утримання дорожньої  інфраструктури нашої країни, яка зазнала надзвичайних руйнувань через жорстоку російську агресію.

     Надходження акцизного податку  з виробленого в Україні пального становило 171 374 грн., що виконано на  45,7%. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  зменшились  на 62 138 грн., за рахунок відновлення  половини від розміру, що діяв у мирний час. 

   Надходження акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального становило 1 015 605 грн., що виконано на 128,0%. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  збільшились на 228 822 грн., за рахунок фактичних обсягів реалізованого суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального на  території громади.

Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 ( 14040100)  зараховуються до загального фонду бюджету ОТГ автоматично, який сплачую товаровиробники в розмірі 5% від реалізованих тютюнових виробів на відповідній території з 01.05.2022 року, який до 1 травня повністю сплачувався суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі.

   Надходження становили  85 657 грн., що становить 176,6%. Перевиконання зумовлене збільшенням обсягу  реалізованих виробів.

 

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України)   ( 14040200)  – становив 56 678 грн., що виконано на 84,6%.  Недовиконання зумовлено зменшення обсягу реалізованої продукції ТОВ " Вест Петрол Маркет". Податок сплачує 18 суб’єктів господарювання.

Одним із важливих джерел доходів бюджетів органів місцевого самоврядування є місцеві податки і збори. ( 5 655 319 грн. або 47,0% у власних доходах загального фонду та виконаний на 141,9% до затвердженого плану звітного періоду). Статтею 143 Конституції України визначено, що органи місцевого самоврядування встановлюють місцеві податки та збори.  Було прийнято рішення сесії сільської ради від 25 червня 2021 року №5 « Про встановлення місцевих податків і зборів на території сільської територіальної громади з 01.01.2022 року» зі змінами. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшились на  1 105 306 грн. В структуру місцевих  податків і зборів входить:

Код 18010100» Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості» надходження становили  65451 грн., які не були заплановані в І кварталі 2023 року. Платником даного податку є ПП " Фундук-77" та ПП " Ріа-1". Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  збільшились на 51341 грн. на підставі ст.266 Податкового кодексу України, співвідношення розміру ставки із  збільшенням розміру мінімальної заробітної плати з 01.01.2023 року та сплатою податку  строки, які не встановлені.

Код 18010200 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними  особами, які є власниками об"єктів житлової нерухомості» надходження становили  105695 грн., які не були заплановані в І кварталі 2023 року . Податок сплатили 39 фізичних  осіб. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшились  на 41799 грн. у зв’язку із зменшенням платників податків  які не підлягають до сплати даного податку та зменшенням податкового боргу.

Код 18010300 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об"єктів нежитлової нерухомості" надходження становили – 64925 грн., які не були заплановані в І кварталі 2023 року. Податок сплатили 9 фізичних осіб. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження податку  збільшилось на 62491 грн. у зв’язку із зменшенням податкового боргу.

  Код 18010400 « Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений  юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості» надходження становили 154022 грн., що виконано на 77,8%. Податок сплатили 20 фізичних осіб. Проти попереднього бюджетного періоду надходження зросли на 82921 грн. На збільшення вплинуло ріст мінімальної заробітної плати, сплата податку строки які не встановлені та зменшення податкового боргу.

          Найбільшими платниками податку є: ТОВ "Добробут ЛТД"- 43000 грн., ТДВ –Хмельницькголовплемпідприємство – 19878 грн., ТОВ " СТЛ+К" – 17000 грн., ТОВ " Нафтогруп-Транс" -14900 грн.

 

   Код 18010500 «Земельний податок з юридичних осіб» надходження становили    268241 грн., що виконано на 123,3%. Податок сплачує 42 юридичні особи.  Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшилось на 41684 грн., що зумовлено збільшенням кількості платників даного податку. Найбільшими платниками є: АТ" Укрзалізниця" – 40992 грн., ТОВ" БНР Україна"- 11678 грн., ТОВ " Данчес"-25606 грн.

Код 18010600 «Орендна плата з юридичних осіб» надходження становили 618217 грн.,що виконано на 116,0% до плану відповідного періоду. Зростання обсягів надходження орендної плати відбувається внаслідок застосування коефіцієнта індексації нормативно-грошової оцінки земель до орендної плати.  Податок сплачує 30 юридичних осіб. Проти попереднього бюджетного періоду надходження зросли на    155040 грн. Найбільшими платниками даного податку є: ТОВ " Енселко- Агро"-180035 грн., ПП " Добробут Плюс"-74301 грн., ТОВ " АБЗ-Інвест"-80230 грн..

Код 18010700 «Земельний податок з фізичних осіб» надходження становили  251469 грн., які не були заплановані в І кварталі 2023 року. Податок сплатили 380 осіб. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшилась на 231568 грн.  у зв’язку із зменшенням податкового боргу який утворився на 01.01.2023 року.

Код 18010900 «Орендна плата з фізичних осіб» надходження становили  233722 грн., що виконано на 121,7% до плану відповідного періоду. Податок сплатили 14 осіб. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшилось на 137649 грн. Зростання обсягів надходження орендної плати відбувається внаслідок застосування коефіцієнта індексації нормативно-грошової оцінки земель до орендної плати.

Єдиний податок – 3 893 577 грн. що становить   136,9 відсотка  від запланованого. Проти попереднього бюджетного періоду надходження зросли на 300813 грн. В тому числі:

Код 18050300 «Єдиний податок з юридичних осіб» надходження становили 1 320 369 грн., що становить 296,0% від запланованого звітного періоду. Податок сплатили 19 осіб. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшились на 929521 грн. у зв’язку із збільшенням кількості зареєстрованих підприємств,  обсягу доходу  та  зменшенням податкового боргу.

 Найбільшими платниками податку є: ТОВ "Нафтагруп-Транс 1"- 468400 грн., ТОВ " Військторг Спецсервіс"- 442100 грн., ПП "Бастіон Вест" – 404313 грн..

Код 18050400 « Єдиний податок з фізичних осіб» надходження становили 1 752 819 грн., що становить 104,7% до запланованого. Перевиконання становить за рахунок збільшенням кількості зареєстрованих підприємців в поточному році та зменшенням податкового боргу. Податок сплатили 301 особи.  Проти попереднього бюджетного періоду надходження зменшились на 700037 грн.  Зменшення надходжень обумовлено в першу чергу за рахунок обсягу доходів  (розмір залежить від обсягів виробництва та реалізації товарів )

 Найбільшими платниками податку є: ФОП Шеремета Олег Володдимирович -83653 грн., ФОП Рауш В.М.-77981 грн., ФОП Гейвах Юрій Петрович- 50651 грн., ФОП Суховірський Олекс. Миколайович - 57080 грн.,

Код 18050500 «Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва  за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75%» надходження становили 820389 грн., що виконано на 113,4% до запланованого. Податок сплатили 10 юридичних осіб. Проти попереднього бюджетного періоду надходження зросли на 71729 грн. Найбільшими платниками податку є: ТОВ " Енселко-Агро" – 460784 грн., ТОВ " Житниця Поділля" – 119218 грн., ПП "Аграрна Компанія 2004" – 68838грн.,  ПП " Черевичник" – 60000 грн., ТОВ " Нові аграрні технології" – 61959 грн..

Код 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» надходження становили 391 грн., які були не спрогнозовані. Податок сплатили 2 особи.

Код 21081500 « Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів» надходження становили 7814 грн.  або 1,6 раза більше від запланованого згідно актів перевірки контролюючих органів  ФОП Бурлачук Людмила Іванівна.

Код 22012600 «Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» надходження становили  13627 грн. або на 151,4% від запланованого за рахунок збільшення надання послуг, контингенту платників. Податок сплатили 27 осіб. В структурі зазначеної плати найбільша питома вага надходжень за реєстрацію права власності земельних ділянок.

Код 22090100 «Державне мито, що сплачується за місцем розгляду  та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування» надходження  становили 3 грн. Планові показники не затверджувалися. Податок сплатили 6 осіб.  

Код 22090200 «Державне мито, не віднесене до інших категорій» надходження становили 3794 грн. або на 316,1% від запланованого. Податок сплатили 132 особи. за рахунок збільшення надання послуг. Структура державного мита  становить: посвідчення заповіту, засвідчення справжності підпису на заяві, видача дублікату заповіту, засвідчення вірності копії з оригіналом, заява на шлюб, реєстрація місця проживання.

 

Код 24060300 «Інші  надходження» надходження становили  4848 грн. внаслідок повернення коштів за компенсаційні виплати на пільговий проїзд за попередній рік. Планові показники не затверджувалися .

Надходження офіційних трансфертів   склали 6 001 727 грн., що становить 33,3% доходів загального фонду бюджету територіальної громади, з них:

  • Базова дотація – 2 411 400 грн.;
  • Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 3 493 400 грн.;
  • Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 88827 грн.;
  • Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 8100 грн.

 

                                 ДОХОДИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ

 Надійшло доходів   на суму 294937грн., що становить 45,7% до річних уточнених призначень. (Детальний аналіз наведено в додатку 2).

Код 19010100 «Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю)» надходження становили 994 грн. що становить  7,6%  до  річних уточнених призначень за рахунок скорочення кількості розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях та несплатою платниками вищевказаного податку за скиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря  стаціонарними джерелами забруднення та безпосередньо у водні об`єкти.

 

   Код 24062100 «Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища надходження становили» надходження становили  77302 грн. Планові показники не були спрогнозованими.  Перераховано штраф стягнений з  Пір Олега. 

Власні надходження бюджетних установ ( код 25000000)  склали  216641 грн. (34,3 % до запланованих річних призначень).

Рівень виконання плану по платі за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (код 25010100) склав – 15,2% ( 74249 грн.)  Надходження плати за оренду майна бюджетних установ (код 25010300) склали 285 грн., які були не спрогнозовані.

Благодійні внески, гранти та дарунки ( код 25020100) склали  142107 грн. виконання 100,0%. Надходження  не планувались так, як не мають постійного характеру, а тому не можуть бути зпрогнозованими. ( від КЗ " Центр організації господарського забезпечення закладів освіти», Департаменту освіти і науки, молоді та спорту, ПП «Черевичник», населення).

 

        Виконання свого громадянського обов’язку платниками щодо сплати податків та зборів сприятиме підвищенню обороноздатності країни, дозволить профінансувати у повному обсязі виплату пенсій, зарплат, соціальної допомоги, а також направити кошти на збереження та забезпечення ефективного функціонування установ громади, задоволення потреб населення та сфери послуг, підвищення рівня соціального захисту жителів громади, добробуту її громадян та забезпечить можливість отримати соціально незахищеним громадянам додаткову соціальну допомогу, що дозволить пом’якшити соціальну напругу, пов'язану з негативним впливом фінансово-економічної кризи і відчути реальну допомогу з боку громади.

                  

         Видаткова частина бюджету громади за І квартал  2023 року  проводились відповідно до  встановлених бюджетних призначень, затверджених рішенням двадцять восьмої чергової сесії VІІІ скликання сільської ради «Про  сільський бюджет Лісовогринівецької сільської ради на 2023 рік» № 1 від 27 грудня 2022 року та змінами внесеними протягом І кварталу.  Видатки виконані в сумі  - 12 778 513 грн., у тому числі:

  • загальний фонд –12 563 996 грн;
  • спеціальний фонд – 214517 грн., в т. ч плата за послуги бюджетних установ - 72410 грн.; інші джерела власних надходжень – 142107 грн..

 

Видатки на оплату праці з нарахуваннями по загальному фонду бюджету громади профінансовано  на суму 8717203 грн або 93,1% до призначень відповідного періоду. та зменшились в порівнянні з відповідним періодом минулого року  на 2 458 667 грн. або на 22,0%,  в зв’язку із  введенням воєнного стану та карантинних обмежень призупинено відвідування дітьми  дошкільних закладів та учнів переведено на дистанційну форму навчання.

   Видатки на енергоносії, спожиті бюджетними установами по загальному фонду профінансовані на  234026 грн. або 13,3% до призначень за звітний період в зв’язку з обмеженнями та тривалими відключеннями електроенергії внаслідок масованих російських ударів по енергетичній інфраструктурі України.

       Видатки на утримання органу місцевого самоврядування (КПКВ 0150) по загальному фонду  освоєні  на 83,9% до  планових  призначень затверджених розписом на відповідний період з урахуванням змін (уточнений план 3056455 грн., факт 2565317грн.),  з них на виплату заробітної плати та нарахування спрямовано 2407267 грн., що становить  93,8 % загальної суми  видатків на  вищезазначену  галузь. Заборгованність по заробітній платі працівникам органів місцевого самоврядування станом на 01.04.2023 року відсутня.

На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря спрямовано 68740 грн., з них на : придбання пального – 66700 грн., електронних ключів – 2040 грн.

На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 32663 грн., з них на: послуги зв’язку та інтернету – 8669 грн., заправка та регенерація катріджів – 5250 грн., поточний ремонт автомобіля -2540 грн., послуги з технічної підтримки програмного забезпечення – 11580 грн., охорона приміщення – 4624 грн.

На оплату комунальних  послуг та енергоносіїв видатки проведені в сумі 49046 грн., що  забезпечило  повну потребу.

На інші поточні видатки спрямовано-7600 грн на  членські внески в асосіацію міст України.

По спеціальному фонду касові видатки  не проводились.

 

          Видатки на утримання фінансового відділу (КПКВ 0160) по загальному фонду   освоєні  на 86,0% до планових призначень затверджених розписом на відповідний період з урахуванням змін (уточнений план 265800 грн., факт 228504 грн.),  з них на виплату заробітної плати та нарахуваннями спрямовано 218944 грн., що становить  95,8 % загальної суми  видатків на  вищезазначену  галузь з фактичною чисельністю  3,0 посади.

   На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 8930 грн., з них на обслуговування програми « Місцеві бюджети» - 8250 грн., заправку картриджа – 680 грн.

       На оплату комунальних  послуг та енергоносіїв видатки проведені в сумі 630 грн., що  забезпечило  повну потребу.

                                             Освіта

В зв’язку із  введенням воєнного стану та карантинних обмежень призупинено відвідування дітьми  дошкільних закладів та учнів переведено на дистанційну форму навчання в яких відсутні бомбосховища, укриття та підвальні приміщення які не відповідають вимогам Державної служби надзвичайних ситуацій та  рекомендаціями Міністерства освіти.

По дошкільних закладах освіти кошти освоєні на 78,5 % до уточнених призначень відповідного періоду  (план 1850670 грн., факт 1452333 грн.). Із них на заробітну плату і відповідні нарахування спрямовано 1310745 грн., що становить 92,3 % загальної суми видатків.

Середня  вартість  одного  діто-дня  харчування  в  дошкільних   закладах  склала  – 50 грн. 00 коп. з них:  по  загальному  фонду ( видатки становлять 95419 грн.) та 25 грн. 00 коп.  по  спеціальному  фонду ( видатки становлять 38271 грн.).

    На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря спрямовано 9159 грн. на миючі та дезинфікуючі засоби.

    На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 1335 грн., з них на послуги  інтернету -825 грн. та регенерація картриджа – 510 грн.

      На оплату комунальних  послуг та енергоносіїв видатки проведені в сумі 35673 грн., що  забезпечило  повну потребу.

 

     Видатки по спеціальному фонду за склали  41803 грн. при уточнених кошторисних призначеннях на рік 225448 грн., видатки освоєно на 16,6%, з них:  надано благодійно сіфон, гофра, арматура зі зливним механізмом на суму 1640 грн., та папір туалетний, миючий засіб для посуду (55 шт.) та  пральний порошок (15 шт.) на суму 1892 грн., плата батьків за утримання дітей в дошкільних закладах становить – 37125 грн., благодійна допомога  ( продукти харчування) складає – 1146 грн.

 

     По КПКВ 1021 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» касові видатки склали 2008137 грн.  при  уточнених  планових показниках, затверджених  на відповідний період з  урахуванням змін  в  сумі 2753641 грн. (або 72,9 %  до  плану відповідного періоду).

Середня вартість харчування учнів, які одержали безкоштовне харчування  відповідно  до  постанови  КМУ  від 19.06.2002 р. № 856  складає 13 грн. 66 коп.              ( виконання складає 106214 грн.)

Видатки  на  заробітну плату  та  відповідні  на неї  нарахування  склали 1639204 грн., або 81,6 % загальної  суми  видатків  на  галузь, з них враховано виплати обслуговуючому персоналу на суму 1012291 грн., педагогічним працівникам на суму 626913 грн. ( дофінансування   з місцевого бюджету).

    На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря спрямовано 135872 грн., з них на :придбання палтвно-мастильних матеріалів- 117600 грн., запасні частини та мастила – 5712 грн., шини до автобуса – 12560 грн.

   На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 40441 грн., з них на:оплату послуг інтернету – 3910 грн., страхування та технічний огляд автобусів – 5707  грн., заправка катріджа – 5856 грн.,поточний ремонт автобуса – 24968 грн.

      На оплату комунальних  послуг та енергоносіїв видатки проведені в сумі 86406 тис.грн., що  забезпечило  повну потребу.

По спеціальному фонду касові видатки  склали 165282 грн. при уточнених кошторисних призначеннях на рік – 372227 грн. , виконання становить 44,4% до річних уточнених призначень, з них: надана благодійна допомога: набори для учнів від Департаменту освіти і науки, молоді та спорту (UNICEF) та (ЮНЕСКО) на суму 56948 грн., ноутбуків 7 шт. на суму -62948 грн., бутиль та ручний водяний насос від ПП "Черевичник" – 1048 грн.

Плата батьків за харчування дітей загальноосвітніх шкіл, не звільнених від плати за харчування – 35285 грн., благодійна допомога ( продукти харчування» – 2249 грн.  Надана благодійна допомога  від КЗ " Центр організації господарського забезпечення закладів освіти" підручники в кількості 63 шт. на суму 6804 грн.,

 

       По КПКВ 1031 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» касові видатки склали 3493400 грн. (або 100,0 %  до  призначень відповідного періоду). Видатки проведені на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам за рахунок освітньої субвенції  з державного бюджету місцевим бюджетам.

 

          По КПКВ 1200 «Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» касові видатки склали 6255 грн. (спрямовано на оплату платі з нарахуваннями педагогам, які проводять корекційні заняття з дітьми з особливими потребами, з них: оплата праці – 5193 грн., нарахування на заробітну плату – 1062 грн.).

                                           Охорона  здоров’я

 

        На збереження та зміцнення здоров’я мешканців громади, підвищення ефективності заходів, спрямованих на профілактику захворювань, зниження рівнів захворюваності, інвалідності і смертності населення, підвищення якості та ефективності надання медичної допомоги надана фінансова підтримка Комунальному некомерційному підприємству «Центр ПМД Хмельницького району» по КПКВ 2111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги». Касові видатки  становлять 425617 грн. при уточнених планових показниках відповідного періоду в сумі 633600 грн., видатки освоєно на 67,2 %. Видатки спрямовано на оплату праці з нарахуваннями фельдшерам фельдшерських пунктів – 261652 грн., поточний ремонт автомобіля АЗПСМ  с.Стуфчинці – 21746 грн., оплату комунальних послуг – 124296 грн., надання безкоштовних та пільгових лікарських засобів згідно законодавства – 17923 грн.   

                                    

                                 Соціальний захист та соціальне забезпечення

          По КПКВ 3032 „Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку « при уточненому плані  1500 грн. касові видатки склали 700 грн. (виконання  становить 46,7%). Виплати проводились –5 особам. 

 

          По КПКВ 3104 «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» касові видатки проведені в сумі 456990 грн. Центр надання соціальних послуг як юридична установа створена рішенням 18 сесії восьмого скликання від 21 лютого 2022 року №6 « Про створення комунального закладу « Центр надання соціальних послуг Лісовогринівецької сільської ради». Видатки спрямовано на оплату праці з нарахуваннями в суму 456850 грн.­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ (або 99,3 %  до  призначень відповідного періоду ) в кількості 14,0 штатних одиниць.

 

           По КПКВ 3121 «Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб» касові видатки проведені в сумі 69210 грн., при уточнених кошторисних призначеннях відповідного періоду в сумі 70932 грн. (видатки освоєно  на 97,6 %). Видатки спрямовано на оплату праці з нарахуваннями ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­в кількості 1,0 штатної одиниці начальника Служби у справах дітей.

  По спеціальному фонду видатки проведені в сумі 7432 грн., надана благодійна допомога від Міністерства соціальної політики України: набір до комп’ютера. 

 

По КПКВ 3160 „Надання соціальних гарантій  фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку...” при уточнених  призначеннях відповідного періоду  38250  грн. касові видатки  за звітний період склали  24278 грн. Виконання становить 63,5%. По даному коду проводились виплати  5 особам.

 

         По коду 3242 “Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” по загальному фонду касові видатки  склали  225200 грн. при планових показниках відповідного періоду з  урахуванням змін 314970 грн.(видатки освоєно на 71,5 %). Дані кошти було спрямовано на, почтові витрати -330 грн.,  поховальні та супутні послуги- 37370 грн., на виплату матеріальної допомоги згідно з рішеннями місцевого органу влади:

  •  на лікування онкохворих 37 особам на 157000 грн.;
  •  на ліквідацію наслідків пожежі 1 чол. на суму 5000 грн.
  • учасникам АТО  9 особам – 13500  грн.
  • учасникам бойових дій 15 чол. на суму 10000 грн.
  • на поховання  1 чол. на суму 2000 грн.

 

                                          Культура  і   мистецтво

    В зв’язку із  введенням воєнного стану та карантинних обмежень призупинено роботу, викликану відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи.  У зв'язку із запровадженням простою працівники продовжують перебувати в трудових відносинах, їм оплачують заробіток у розмірі посадового окладу. 

      По  КПКВ  4030 „ Бібліотеки” видатки становлять 134285 грн., при уточненому  плані 182520 грн. (виконання –73,6%).Видатки на заробітну плату та відповідні на неї нарахування  становлять  133297 грн. або 87,0 %. На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 988 грн. на оплату послуг зв’язку.

               По КПКВ 4060 „Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу” видатки складають 276170 грн.  при  плані  464620 грн.  (виконання  59,4%). Видатки на заробітну плату та відповідні на неї нарахування  становлять  247709 грн. або 92,1 %. На оплату електроенергії спрямовано 28461 грн.

 

                                 Житлово – комунальне господарство

 

         Видатки по КПКВ 6030 “Організація благоустрою населених пунктів” по загальному фонду склали 107879 грн. при уточненому плані 1387950 грн., виконання становить 7,8%. Видатки на заробітну плату та відповідні на неї нарахування  становлять 16470 грн. - відображена оплата праці робітників, які працюють по трудових угодах.

         По КЕКВ 2210 „Предмети, матеріали, обладнання та інвентар” касові видатки склали – 57600 грн.  (видатки освоєно на 16,8 %). Дані кошти було спрямовано на придбання дизпалива.

         На вуличне освітлення спрямовано 32809грн., за надані послуги з вивезення сміття – 1000 грн.

 

 

 

                       Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони

      По КПКВ  8130 „Забезпечення діяльності місцевої  пожежної  охорони”  відображені  видатки  на  фінансування „Програми забезпечення пожежної та техногенної безпеки на території Лісовогринівецької сільської ради на 2023 рік”. При  уточненених   призначеннях відповідного періоду   по загальному фонду 888690 грн., видатки  освоєно на 83,1% ( касові видатки 738820 грн.).  Із них на заробітну плату і відповідні нарахування спрямовано 674090 грн., що становить 91,2 %  загальної суми видатків. На придбання паливно-мастильних матеріалів спрямовано – 61730 грн., на оплату послуг інтернету – 1200 грн., переосвідчення балонів для апаратів захисту дихання - 1800 грн.

 

                                    Видатки  не  віднесені  до  основних  груп

 

По  КПКВ  8700 „Резервний  фонд” залишок  невикористаних  асигнувань становить 100000 грн. Протягом І кварталу 2023 року кошти резервного фонду не  використовувались.

По КПКВ 9770 « Інші субвенції з місцевого бюджету» видатки проведені в сумі 350900 грн., що становлять 95,7% до уточнених призначень звітного періоду. По даному коду надана  субвенція іншим бюджетам згідно укладеним угодам , а саме:

  • Чорноострівській ОТГ на утримання музичної школи –  320000 грн.
  • Гвардійській ОТГ на утримання інклюзивного центру – 30900 грн.

 

Доходи за І квартал 2023 року

Видатки за І квартал 2023 року

 

 Начальник фінансового відділу                                               Альона ПОЛІЩУК

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь