Лісовогринівецька громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Інформація щодо виконання бюджету Лісовогринівецької територіальної громади за 9 місяців 2023 року

Дата: 23.10.2023 13:53
Кількість переглядів: 154

 

За 9 місяців 2023 року  зведений обсяг доходів бюджету Лісовогринівецької територіальної громади склав  61 420 213 грн, у тому числі: по загальному фонду – 60 316 465 грн та по спеціальному фонду – 1 103 748 грн. Відсоток виконання  обсягу доходів бюджету громади до розпису планових призначень на звітний період поточного року склав по загальному фонду –113,3%, по спеціальному фонду – 78,5% (до річних уточнених призначень).

     Власних доходів до загального фонду бюджету  надійшло за 9 місяців 2023 року  в сумі 41 349 194 грн., що становить 120,6% до запланованих обсягів на звітний період. Перевиконання  становить 7 062 951 грн.

 

      Вже другий рік виконання бюджету здійснюється в умовах  повномасштабного вторгнення росії. В умовах війни багато залежить від гнучкості фінансової системи, її здатності оперативно реагувати на виклики та потреби. Основне завдання, зважаючи на наявність додаткових викликів в умовах воєнного стану – це наповнення бюджету, виконання плану по доходах, в тому числі шляхом створення нових робочих місць і, відповідно, умов для переміщення підприємств, релокації бізнесу на територію нашої громади. Важливим завданням є також надання підтримки Збройним Силам, внесення нашої частки у Перемогу в цій жахливій війні.

     Під час війни економія та раціональне використання фінансових ресурсів набуває особливого значення, а тому важливо на місцевому рівні здійснювати ґрунтовний аналіз резервів залучення додаткових коштів до бюджетів.

     Незважаючи на війну рф проти України, завдяки швидкій адаптації органів державної влади та органів місцевого самоврядування вдалося забезпечити виконання та збільшення доходів загального фонду місцевих бюджетів  (Детальний аналіз наведено в додатку 1) та  забезпечити фінансування першочергових потреб на місцевому рівні.

 

    Зважаючи на питому вагу надходжень податку на доходи фізичних осіб ( 44,9% власних надходжень) можна впевнено констатувати, що фінансова стабільність громади найбільшою мірою залежить від кількості створених офіційних робочих місць та провадження легальної підприємницької діяльності.

 

    Враховуючи запровадження з боку держави податкових преференцій  платники у складний воєнний час продовжують підтримувати економіку України, сумлінно сплачуючи до бюджету податки навіть за несприятливих умов для ведення бізнесу під час воєнного стану, що призвело до збільшення  надходжень основного податку загального фонду - податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати  код 11010100    (11 721 530 грн. або 28,3% в власних доходах загального фонду та виконаний на 106,8% до затвердженого плану звітного періоду). Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшилось  на        2  093 233 грн. або 125,7%  через певні об’єктивні та суб’єктивні обставини (перереєстрація платників вказаного податку з інших території, збільшення фонду заробітної плати та розміру законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати з 01.01.2023 року до 6700 гривень тощо).

    На території громади зареєстровано  170 суб’єктів господарювання, з них: юридичних осіб -89, фізичних осіб – 81.

       Найбільшими платниками податку є:  Лісовогринівецька сільська рада – 2 883 427 грн., ТОВ " Енселко-Агро" – 1 328 000 грн.,  ПП " Черевичник" – 366 059 грн., ТОВ" ТЕХКОЛОР" – 313 297грн., ТОВ " Житниця Поділля" – 308498 грн.,  ДП " Хмельницьке лісомисливське господарство" – 245 938 грн., КУ "Лісовогринівецьке МПО -АРС" – 229 294 грн., КНП " Центр ПМД Хмельницького району – 222 805  грн., 

     По коду 11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата» надходження становили 6 598 072 грн., або  178,9% до плану звітного періоду. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  збільшились  на   2 2998 93 грн. або на 153,5% . Збільшення  надходжень зумовлено виплатою сільськогосподарськими товаровиробниками землевласникам додаткової заохочувальної орендної плати за перезаключення договорів та кількістю зареєстрованих підприємств. Податок надходить від 30 юридичних осіб.

      Сільськогосподарськими платниками податку є ТОВ " Енселко-Агро" – 2 261 113 грн., ТОВ " Житниця Поділля" – 982 460 грн., ТОВ СГП " Агропромтехніка –            261 943 грн.,  ТОВ " Агрофірма-Обрій"- 211070 грн., ПП " Черевичник"- 309 873 грн., ФГ Мельника Володимира Олександровича – 143 821 грн., ПП " Аграрна компанія 2004"- 304 461 грн.

       По коду 11010500 " Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування" надходження становили 240 624 грн. або на  79,3% до плану звітного періоду. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  зменшились  на 1 755 775 грн.  Зменшення надходжень пов’язано із  сумами задекларованих доходів та сплати  одноразового платежу. Податок сплатили 55 фізичних осіб.

     По коду 11011300 « Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов`язання, що підлягає сплаті фізичними особами» надходження становили 21203 грн. які не були заплановані. Відповідно до Закону України №1914 та внесенням змін до ПКУ з 01.04.2023 року введено поняття «мінімальне податкове зобов’язання» ( далі МПЗ). Вперше фізичні особи, які  володіють або користуються земельними ділянками сільськогосподарського призначення  які не перебувають в офіційній оренді,  вирощують і реалізовують сільськогосподарську продукцію, сплачують МПЗ. Податок сплатили 13 фізичних осіб.

 

 

    По коду 13010100 «Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування» надходження становили 3595 грн. які не були заплановані. Кошти надійшли від філії                            " Старокостянтинівське лісове господарство" за пошкоджені, ті, що усихають, інші деревостани, що потребують термінової рубки за своїм станом.

 

    По коду 13010200 «Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів  в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) »   надходження становили     84  227 грн. або 112,0 відсотків до планових показників.  Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  зросли на 19 249 грн. Збільшення зумовлено  проведеними заходами  щодо поліпшення якісного складу лісів, використання корисних властивостей лісів.  Платниками податку є: ДП " Хмельницьке ЛМГ"- 32 917 грн.,  Філія " Старокостянтинівське лісове господарство" – 16 135 грн.,  ДП " Старокостянтинів лісгосп" – 5 907  грн., Філія " Хмельницьке лісомисливське господарство"- 17 846 грн., ОЖБК " Містечко Сонячне" – 5 852 грн.,  ПП "Ді Ай Сі" – 5 570 грн.  

По коду 13030100 «Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення» надходження становили  343  грн.  Планові показники не затверджувалися.

Платниками податку є: ТОВ " Вест Петрол Маркет", ТОВ " ТНК-Буд", ТОВ " Житниця -Поділля", КП " Лісовогринівецьке" які  проводять господарську діяльність з видобування підземних вод на підставі спеціальних дозволів та використання ділянки надр для зберігання природного газу, нафти, газоподібних та інших рідких нафтопродуктів.

 

      Акцизний податок з виробленого в Україні пального»  та «акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального» у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, ( 14021900, 14031900) зараховуються до загального фонду бюджету ОТГ автоматично. Після початку повномасштабної військової агресії проти нашої країни влада зменшила податковий тиск на паливну галузь, щоб розв'язати виниклу проблему паливного дефіциту. Зокрема, у березні 2022 року було скасовано акцизи, а податок на додану вартість (ПДВ) зменшено з 20 до 7 відсотків.

       Попри довготривалі дискусії в суспільстві довкола того, чи готовий український паливний бізнес знову наповнювати бюджет після гострої кризи пального, Верховна Рада України ухвалила законопроєкт №7668-д, який повертає частковий акциз на бензин, дизель та автогаз починаючи з 30.09.2022 року.  Це посилить фінансову спроможність громад і дасть додаткові ресурси на відбудову, ремонт та утримання дорожньої  інфраструктури нашої країни, яка зазнала надзвичайних руйнувань через жорстоку російську агресію.

    З 1 липня 2023 року в Україну  повернено ПДВ 20% та довоєнні акцизи на усі види палива.

     Надходження акцизного податку  з виробленого в Україні пального становило 877 186 грн., що виконано на  78,0% за рахунок зменшення фактичних обсягів реалізованого суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального на  території громади.  Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  збільшились  на 642 371 грн., за рахунок відновлення  половини від розміру, що діяв у мирний час та повернення ПДВ і акцизи на всі види палива.

   Надходження акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального становило 3 077 801 грн., що виконано на 119,1%. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  збільшились на 2 268 355 грн., за рахунок фактичних обсягів реалізованого суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального на  території громади та відновлення  половини від розміру, що діяв у мирний час та повернення ПДВ і акцизи на всі види палива з 01липня 2023 року.

Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 ( 14040100)  зараховуються до загального фонду бюджету ОТГ автоматично, який сплачую товаровиробники в розмірі 5% від реалізованих тютюнових виробів на відповідній території.

  Надходження становили  245 641 грн., що становить 161,9%. Перевиконання зумовлене збільшенням обсягу  реалізованих товарів.

 

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України)   ( 14040200)  – становив 207609 грн., що виконано на 99,1%.  Недовиконання зумовлено зменшення обсягу реалізованої продукції ТОВ " Вест Петрол Маркет". Податок сплачує 21 суб’єкт господарювання.

Одним із важливих джерел доходів бюджетів органів місцевого самоврядування є місцеві податки і збори. ( 18 227 860 грн. або 44,1% у власних доходах загального фонду та виконаний на 120,6% до затвердженого плану звітного періоду). Статтею 143 Конституції України визначено, що органи місцевого самоврядування встановлюють місцеві податки та збори.  Було прийнято рішення сесії сільської ради від 25 червня 2021 року №5 « Про встановлення місцевих податків і зборів на території сільської територіальної громади з 01.01.2022 року» зі змінами. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшились на  6 835 060 грн. В структуру місцевих  податків і зборів входить:

Код 18010100» Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості» надходження становили  200 382 грн., що виконано на 126,2%до плану звітного періоду.  Платником даного податку є ПП " Фундук-77" та ПП " Ріа-1". Порівняно з аналогічним періодом попереднього року надходження  збільшились на 155 701 грн. на підставі ст.266 Податкового кодексу України, співвідношення розміру ставки із  збільшенням розміру мінімальної заробітної плати з 01.01.2023 року та сплатою податку  строки, які не встановлені.

Код 18010200 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними  особами, які є власниками об"єктів житлової нерухомості» надходження становили  619 223 грн., що виконано на 166,5% до плану звітного періоду. Податок сплатили 229 фізичних  осіб. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшились  на 341 686 грн. у зв’язку із зменшенням платників податків  які не підлягають до сплати даного податку та зменшенням податкового боргу.

Код 18010300 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об"єктів нежитлової нерухомості" надходження становили333 255 грн., що виконано на 208,5% до плану звітного періоду. Податок сплатили 27 фізичних осіб. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження податку  збільшилось на 228 069 грн. у зв’язку із зменшенням податкового боргу.

  Код 18010400 « Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений  юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості» надходження становили 310 047 грн., що виконано на 94,0% до плану звітного періоду. Податок сплатили 22 юридичні особи. Проти попереднього бюджетного періоду надходження зросли на 46 000 грн. На збільшення вплинуло ріст мінімальної заробітної плати, сплата податку строки які не встановлені та зменшення податкового боргу.

      Найбільшими платниками податку є:  ТДВ Хмельницькголовплемпідприємство – 61884 грн., ТОВ "Добробут ЛТД"- 43000 грн., ТОВ " СБ ПРО-Сервіс"-37920 грн., Хмельницьке районне споживче товариство – 28861 грн., ТОВ  " Грінхаус" – 28048 грн., ТОВ " Нафтогруп-Транс"-25140 грн.

 

 Код 18010500 «Земельний податок з юридичних осіб» надходження становили    795202 грн., що виконано на 115,5%. Податок сплатили 50 юридичних осіб.  Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшилось на 151291 грн., що зумовлено збільшенням кількості платників даного податку. Найбільшими платниками є: АТ" Укрзалізниця" – 122975 грн., ДП " Ліси України"- 46905 грн., Тов " Імпульс Транс Логістик» – 40051 грн., ТОВ " Данчес"-25606 грн..

Код 18010600 «Орендна плата з юридичних осіб» надходження становили 1 930 170 грн.,що виконано на 114,4% до плану відповідного періоду. Зростання обсягів надходження орендної плати відбувається внаслідок застосування коефіцієнта індексації нормативно-грошової оцінки земель до орендної плати.  Податок сплачує 32 юридичні особи. Проти попереднього бюджетного періоду надходження зросли на    258909 грн. Найбільшими платниками даного податку є: ТОВ " Енселко- Агро"-637 532 грн., ПП " Добробут Плюс"-222903 грн., ТОВ СК " Петроліум"- 122284 грн., ПП " Укр- Петроль"-111858 грн.

Код 18010700 «Земельний податок з фізичних осіб» надходження становили               1 059 581 грн., що виконано на 165,6% до плану відповідного періоду. Податок сплатили 1143 особи. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшилась на 976 607 грн. у зв’язку із затримкою нарахувань земельного податку з фізичних осіб у 2022 році, а отже зміщенням термінів сплати податку на поточний рік.

Код 18010900 «Орендна плата з фізичних осіб» надходження становили  1 011 585 грн., що виконано на 142,9% до плану відповідного періоду. Податок сплатили 32 особи. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшилось на 319 337 грн. Зростання обсягів надходження орендної плати відбувається внаслідок застосування коефіцієнта індексації нормативно-грошової оцінки земель до орендної плати та збільшенням кількості платників даного податку.

Код 18011100 «Транспортний податок з юридичних осіб» надходження становили 6250 грн., які не були заплановані. Об'єктами оподаткування  є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, що є ключовою умовою при розрахунку суми сплати податку.  Платником транспортного податку є ТОВ "Олеум плюс".

 

Єдиний податок11 962 165 грн., що становить  115,3 відсотка  від запланованого. Проти попереднього бюджетного періоду надходження зросли на 4 351 210 грн. В тому числі:

Код 18050300 «Єдиний податок з юридичних осіб» надходження становили 4 435 165 грн., що становить 122,3% від запланованого звітного періоду. Податок сплатили 22 особи. Порівняно з показником відповідного періоду минулого року надходження цього податку  збільшились на 3 393 949 грн. у зв’язку із збільшенням кількості зареєстрованих підприємств,  обсягу доходу  та  зменшенням податкового боргу.

 Найбільшими платниками податку є: ТОВ " Військторг Спецсервіс"- 1 946 617 грн.,ТОВ "Нафтагруп-Транс 1"- 1 288 400 грн., ПП " Робінзон Тім" -150200 грн., ПМП " Ростмір"- 145723 грн., ТОВ " Нафтагруп Транс"-143200 грн., ПП "Бастіон Вест" – 141071 грн.,

Код 18050400 « Єдиний податок з фізичних осіб» надходження становили  6 069 342 грн., що становить 119,2% до запланованого. Перевиконання становить за рахунок збільшенням кількості зареєстрованих підприємців в поточному році та зменшенням податкового боргу. Податок сплатили 375 осіб.  Проти попереднього бюджетного періоду надходження збільшились на 1 062 740 грн.  Збільшення надходжень обумовлено в першу чергу за рахунок обсягу доходів  (розмір залежить від обсягів виробництва та реалізації товарів).

 Найбільшими платниками податку є:  ФОП Дячук Ігор Петрович – 403225 грн., ФОП Рауш В.М.-331338 грн., ФОП Кіпіш Анатолій Зіновійович – 256360 грн., ФОП Осика О.Б – 214497 грн., ФОП Суховірський Олекс. Миколайович - 204410 грн., ФОП Шеремета Олег Володимирович -177570 грн..

Код 18050500 «Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва  за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75%» надходження становили 1 457 658 грн., що виконано на 87,8% до запланованого. Податок сплатили 14 юридичних осіб. Проти попереднього бюджетного періоду надходження зменшились на 105479 грн. внаслідок зменшенням виробленої та реалізованої сільськогосподарської продукції.  Найбільшими платниками податку є: ТОВ " Енселко-Агро" – 767 935 грн., ТОВ " Житниця Поділля" – 197748 грн., ТОВ " Нові аграрні технології" – 134 673 грн., ПП " Черевичник" – 118 197 грн., ПП "Аграрна Компанія 2004" – 114 300 грн..

Код 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» надходження становили 2451 грн., які були не спрогнозовані. Податок сплатили 4 особи за порушення  здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.

Код 21081500 « Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів» надходження становили 7814 грн., що виконано на 223,3% до запланованого за порушення законодавства  згідно акту перевірки контролюючих органів  ФОП Бурлачук Людмила Іванівна.

Код 22012600 «Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» надходження становили  13897 грн. або на 35,6% від запланованого за рахунок закриття доступу до державного реєстру речових прав з 01.04.2023 року. Податок сплатили 27 осіб. В структурі зазначеної плати найбільша питома вага надходжень за реєстрацію права власності земельних ділянок.

Код 22090100 «Державне мито, що сплачується за місцем розгляду  та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування» надходження  становили 3 грн. Планові показники не затверджувалися. Податок сплатили 6 осіб.  

Код 22090200 «Державне мито, не віднесене до інших категорій» надходження становили 10211 грн. або на 200,2% від запланованого. Податок сплатили 358 осіб за рахунок збільшення надання послуг. Структура державного мита  становить: посвідчення заповіту, засвідчення справжності підпису на заяві, видача дублікату заповіту, засвідчення вірності копії з оригіналом, заява на шлюб, реєстрація місця проживання.

 

Код 24060300 «Інші  надходження» надходження становили  9127 грн. внаслідок повернення коштів: за компенсаційні виплати на пільговий проїзд за попередній рік – 4848 грн., за надання матеріальної допомоги яка була надана в 2022 році – 2000 грн. та повернення іншої субвенції за 2022 рік – 2279 грн. Планові показники не затверджувалися .

Надходження офіційних трансфертів   склали 18 967 271 грн., що становить 31,4% доходів загального фонду бюджету територіальної громади, з них:

  • Базова дотація – 7 234 200 грн.;
  • Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 11 435 100 грн.;
  • Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 266 481 грн.;
  • Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 24300 грн.
  • Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду – 7190 грн.

 

                                      ДОХОДИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ

 Надійшло доходів   на суму 1 103 748грн., що становить 78,5% до річних уточнених призначень. (Детальний аналіз наведено в додатку 2).

Код 19010100 «Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю)» надходження становили 3316 грн. що становить  25,5%  до  річних уточнених призначень за рахунок скорочення кількості розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях та несплатою платниками вищевказаного податку за скиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря  стаціонарними джерелами забруднення та безпосередньо у водні об`єкти. Податок сплатили 20 осіб.

 

   Код 24062100 «Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища  внаслідок господарської та іншої діяльності» надходження становили  77302 грн. Планові показники не були спрогнозованими.  Перераховано штраф стягнений з  Пір Олега. 

Власні надходження бюджетних установ ( код 25000000)  склали 1 010 758 грн. (72,5 % до запланованих річних призначень).

Рівень виконання плану по платі за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (код 25010100) склав – 38,8% або 245 314 грн. Це батьківська плата за харчування  дітей та учнів в дошкільних та шкільних навчальних закладах в розмірах, визначених органом місцевого самоврядування, вільні залишки коштів які утворилися на 01.01.2023 року та  послуги за санітарну рубку дерев.

Надходження  бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності  

 ( код 25010200) склали 1316 грн. або 100%. Це непридатні для використання  матеріали ( парти), які після списання потрібно оприбуткувати як вторинну сировину (металобрухт ).

Якщо установи мають вільні об’єкти, які не використовуються ними для здійснення діяльності і виконання своїх функцій, передача їх в оренду забезпечить одночасно і їх використання, і убезпечить установу від додаткових витрат на їх утримання, та ще й більше — принесе дохід. Надходження плати за оренду майна бюджетних установ (код 25010300) склали 838 грн., які були не спрогнозовані. Це надходження від оренди приміщення в:

-  клубі с. Гнатівці (фізична особа –підприємець) на суму 665 грн.,

- ЗОШ С.Аркадіївці (провайдер Х-Сітy) – 172 грн.

- сільській раді ( центр надання соціальних послуг) – 1 грн.

 

Благодійні внески, гранти та дарунки ( код 25020100) склали  687 534 грн. виконання 100,0%. Надходження  не планувались так, як не мають постійного характеру, а тому не можуть бути зпрогнозованими. ( від КЗ " Центр організації господарського забезпечення закладів освіти», Департаменту освіти і науки, молоді та спорту, Міністерство соціальної політики України,  ПП «Черевичник», ПП " Аграрна Компанія 2004", ХО БФ С.Лабазюка « Ми поруч»,  спонсори, населення).

 

Надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження… ( код 25020200) склали 73140 грн., виконання становить 100,0%.  Надання Міжнародної благодійної грошової допомоги опорним закладам загальної середньої освіти у 2022/23 навчальному році за рахунок коштів ЮНІСЕФ в Україні, згідно Постанови КМУ ві 06 грудня 2022 року № 1386 «Про реалізацію спільного з Міжнародним надзвичайним фондом допомоги дітям при Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) проекту щодо надання грошової допомоги опорним закладам загальної середньої освіти у 2022/23 навчальному році».

 

Код 33010100 « Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної..» надходження становили 12372 грн. Це авансовий платіж для проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки в рахунок оплати ціни земельної ділянки, згідно рішення 33 чергової сесії VIII скликання №37 від 02 червня 2023 року " Про надання ТОВ "РТС-Поділля" згоди на продаж земельної ділянки з кадастровим номером 6825083600:03:005:2058 та проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки".

 

    Перебіг війни залишається ключовим фактором економічного зростання як для України так і громад в цілому як у коротко-, так і у середньостроковій перспективі. Незважаючи на тривалу терористичну кампанію російської федерації з руйнування енергетичної інфраструктури, український енергетичний сектор і бізнес в цілому продемонстрували високий рівень адаптивності. Це дало змогу суб’єктам господарювання продовжувати працювати. Бізнес  вперше з початку повномасштабної війни оптимістично оцінив перспективи свого економічного розвитку.

Проте, якщо на місцевому рівні налагодити якісну комунікацію з представниками малого та середнього бізнесу, тоді підприємці охочіше реагують на потреби громад та інтереси суспільства і сплачують обов’язкові платежі в повному обсязі, в межах своїх можливостей, сприяючи таким чином наповненню місцевих бюджетів.

 

                

         Видаткова частина бюджету громади за 9 місяців  2023 року  проводились відповідно до  встановлених бюджетних призначень, затверджених рішенням двадцять восьмої чергової сесії VІІІ скликання сільської ради «Про  сільський бюджет Лісовогринівецької сільської ради на 2023 рік» № 1 від 27 грудня 2022 року та змінами внесеними протягом 9 місяців.  Видатки виконані в сумі  - 51 702 716 грн., у тому числі:

  • загальний фонд –48 337 143 грн;
  • спеціальний фонд – 3 365 573 грн., в т. ч плата за послуги бюджетних установ – 286 266 грн.; інші джерела власних надходжень – 758 811 грн., інші кошти спеціального фонду – 2 320 496 грн.

 

Видатки на оплату праці з нарахуваннями по загальному фонду бюджету громади профінансовано  на суму 35 465 139 грн або 93,8% до призначень відповідного періоду. та збільшились в порівнянні з відповідним періодом минулого року  на 1 936 723 грн. або на 5,8%,  в зв’язку із  введенням воєнного стану та карантинних обмежень призупинено відвідування дітьми  дошкільних закладів та учнів переведено на дистанційну форму навчання.  Для працівників  клубних закладів, освітніх закладів запроваджено простій  та оплата у розмірі посадового окладу. З травня місяця 2023 року відновлена робота працівників бюджетних установ.

   Видатки на енергоносії, спожиті бюджетними установами по загальному фонду профінансовані на  1 278 032 грн. або 26,9% до призначень за звітний період в зв’язку з обмеженнями та тривалими відключеннями електроенергії внаслідок масованих російських ударів по енергетичній інфраструктурі України , зміною графіка тривалості вуличного освітлення, та зменшенням  вартості  1 кВт від очікуваної вартості тендерної процедури.

       Видатки на утримання органу місцевого самоврядування (КПКВ 0150) по загальному фонду  освоєні  на 90,2% до  планових  призначень затверджених розписом на відповідний період з урахуванням змін (уточнений план 9 469 554 грн., факт             8 544 896 грн.),  з них на виплату заробітної плати та нарахування спрямовано         8 039 050 грн., що становить  94,1 % загальної суми  видатків на  вищезазначену  галузь. Заборгованність по заробітній платі працівникам органів місцевого самоврядування станом на 01.10.2023 року відсутня.

На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря спрямовано 211 597 грн., з них на : придбання пального – 66700 грн., електронних ключів – 2040 грн., конверти марковані – 13000 грн., миючі та господарські товари – 1850 грн., друкуючий пристрій EPSON – 9634 грн., , запасні частини до автомобіля – 10900 грн., шини 6 шт.- 8244 грн., мастила -2400 грн., бухгалтерські книги – 5899 грн., електричне обладнання       (Кр. заборг.) - 4995 грн.,  журнали  (Кр. заборг) 14 шт. – 2875 грн., папір офісний -79000 грн., штампи 6 шт. – 1680 грн., прапори 3 шт. – 2380 грн.

 

 

На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 113 941 грн., з них на: послуги зв’язку та інтернету – 24233 грн., заправка та регенерація катріджів – 14880 грн., поточний ремонт автомобіля -20524 грн., послуги з технічної підтримки програмного забезпечення – 33180 грн., охорона приміщення – 14046 грн.,страхування автомобіля -1487 грн., позачергова тегнічна перевірка правильності роботи засобу обліку ( лічильника) – 536 грн.,послуги по оплаті переказу – 55 грн., інформаційні послуги газети " Прибузька Зоря»- 5000 грн.

На оплату комунальних  послуг та енергоносіїв видатки проведені в сумі 111 088 грн., що  забезпечило  повну потребу.

На онлайн-навчання "Корупція на публічній службі» та навчання за програмою "Психологічна підтримка в умовах кризи/невизначеності" спрямовано -486 грн.

На інші поточні видатки спрямовано – 68 734 грн., з них на: членські внески в асосіацію міст України -7600 грн., ОТГ – 13400 грн., стягнення виконавчого збору – 12810 грн.,  cудовий збір – 34924 грн.

По спеціальному фонду касові видатки  не проводились.

          Видатки на утримання фінансового відділу (КПКВ 0160) по загальному фонду   освоєні на 96,3% до планових призначень затверджених розписом на відповідний період з урахуванням змін (уточнений план 898000 грн., факт 864689 грн.),  з них на виплату заробітної плати та нарахуваннями спрямовано 841853 грн., що становить  99,7 % загальної суми  видатків на  вищезазначену  галузь з фактичною чисельністю  3,0 посади.

         На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря спрямовано 11706 грн, з них на придбання: канцтоварів – 10686 грн., та засобів криптографічного захисту інформації – 1020 грн.

   На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 9770 грн., з них на обслуговування програми « Місцеві бюджети» - 8250 грн., заправку картриджа – 1520 грн.

       На оплату комунальних  послуг та енергоносіїв видатки проведені в сумі 1360 грн., що  забезпечило  повну потребу.

                                             Освіта

В зв’язку із  введенням воєнного стану та карантинних обмежень призупинено відвідування дітьми  дошкільних закладів та учнів переведено на дистанційну форму навчання в яких відсутні бомбосховища, укриття та підвальні приміщення які не відповідають вимогам Державної служби надзвичайних ситуацій та  рекомендаціями Міністерства освіти. Для працівників освітніх закладів запроваджено простій  та оплата у розмірі посадового окладу. З травня місяця 2023 року відновлена робота працівників загальноосвітніх закладів.

По дошкільних закладах освіти кошти освоєні на 80,5 % до уточнених призначень відповідного періоду  (план 6 585 570 грн., факт 4 743 996 грн.). Із них на заробітну плату і відповідні нарахування спрямовано 4 208 003 грн., що становить     88,7 % загальної суми видатків.

Середня  вартість  одного  діто-дня  харчування  в  дошкільних   закладах  склала  – 50 грн. 00 коп., з них по  загальному  фонду -25,00 грн. ( видатки становлять 264138 грн.) та 25 грн. 00 коп.  по  спеціальному  фонду ( видатки становлять 104493 грн., з них (плата батьків за утримання дітей в дошкільних закладах становить – 102211 грн., благодійна допомога  ( продукти харчування) складає – 2282 грн.

    На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря спрямовано 67455 грн., з них  на: миючі та дезинфікуючі засоби – 10203 грн., господарські товари – 18702 грн., кухонний інвентар – 1620 грн., металопластикові двері 4 шт.-25022 грн.,сходовий марш – 11908 грн.

    На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 41232 грн., з них на послуги  інтернету -2200 грн.,  регенерація картриджа – 510 грн., медогляд працівників – 6594 грн., перезарядка вогнегасників – 1275 грн., послуги з досліджень: води – 3439 грн. та піску – 551 грн., цілодобове спостереження за протипожежним станом об’єкта за допомогою пульта – 980 грн., обслуговування системи пожежної автоматики-460 грн., відкачування, траспортування рідких побутових відходів- 2000 грн.,поточний ремонт принтерів – 1160 грн.,монтаж металопластикових конструкцій – 4195 грн., автокрана та екскаватора-17868 грн.

 

      На оплату комунальних  послуг та енергоносіїв видатки проведені в сумі 163168 грн., що  забезпечило  повну потребу.

 

     Видатки по спеціальному фонду за склали  369720 грн. при уточнених кошторисних призначеннях на рік 517509 грн., видатки освоєно на 71,4%, з них: батьківська плата становить 102211 грн., надано благодійно: сіфон, гофра, арматура зі зливним механізмом на суму 1640 грн., папір туалетний, миючий засіб для посуду (55 шт.) та  пральний порошок (15 шт.) на суму 1892 грн., дошка-20 шт, брус-4 шт, труба профільна-4 шт. – 2232 грн., набори дитячих іграшок  від Департаменту освіти і науки, молоді та спорту (UNICEF) – 15479 грн., інституційний гігієнічний набір для дошкільних закладів  на 30 осіб-1 шт. від агенції регіонального розвитку Хмельницької області UNICEF – 4985 грн., продукти харчування – 2281 грн., та придбано комплект модульного спеціалізованого залізобетонного укриття цивільного захисту в Пашковецькій ДНЗ на суму 239000 грн.

 

 

     По КПКВ 1021 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» касові видатки склали 6 827 500 грн.  при  уточнених  планових показниках, затверджених  на відповідний період з  урахуванням змін  в  сумі 9 169 054 грн. (або 74,5 %  до  плану відповідного періоду).

Середня вартість харчування учнів, які одержали безкоштовне харчування  відповідно  до  постанови  КМУ  від 19.06.2002 р. № 856  складає 14 грн. 30 коп.              ( виконання складає 312435 грн.)

Видатки  на  заробітну плату  та  відповідні  на неї  нарахування  склали        5 458 960 грн., або 80,0 % загальної  суми  видатків  на  галузь, з них враховано виплати обслуговуючому персоналу на суму 3 486 658 грн., педагогічним працівникам на суму 1972302 грн. ( дофінансування   з місцевого бюджету).

    На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря спрямовано 428607 грн., з них на придбання: паливно-мастильних матеріалів- 117600 грн., запасних частин та мастил – 24437 грн., шин до автобуса – 12560 грн., господарських товарів - 115789 грн.,з них 28569 грн. на погашення кредиторської  заборгованості ( господарських товарів – 12731 грн., світильників світлодіодних – 8040 грн., обігрівач масляний – 7798 грн.), миючі засоби – 85 грн., блоки дверні вхідні зовнішні та тамбурні в Печеськівську гімназію – 15220 грн., двері металопластикові в Лісовогринівецький ліцей – 16000 грн., для облаштування укриття в Стуфчинецький ліцей придбано( металопластикова перегородка з дверима в Стуфчинецький ліцей – 12148 грн., сходинковий марш 2 шт. та блоки бетоні 44 шт. – 50920 грн., стілець- туалет – 20700 грн.),постільна білизна – 2903 грн., свідоцтва про закінчення освіти – 231 грн., класні журнали – 12320 грн., бензотрімер – 5379 грн., футбольні м’ячі- 2370 грн., печатки – 1350 грн., штамп на механічній оснастці – 865 грн.,вентилятор – 6000 грн., зонт витяжний пристінний -9870 грн., кухонне приладдя – 1860 грн.

   На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 294374 грн., з них на:оплату послуг інтернету – 8350 грн., страхування та технічний огляд автобусів – 16172  грн., заправка та регенерація картриджа – 6536 грн.,поточний ремонт автобуса – 46596 грн., атестація робочих місць – 5608 грн., банківське обслуговування – 225 грн., розміщування інформації на веб-вузлах- 8170 грн., медогляд працівників -1884 грн., перезарядка вогнегасників – 7350 грн., мікробіологічні та хімічні дослідження води-8599 грн., ремонт принтера – 370 грн., послугт автокрана та екскаватора – 56296 грн., монтаж металопласикових конструкцій – 2010 грн., обстеження технічного стану вентиляційних каналів та обстеження технічного стану димових каналів- 7800 грн., технічне забезпечення проведення періодичної державної провірки та поточний ремонт сигналізаторів газу- 7884 грн., виготовлення проектної документації  та послуги по  монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті Лісовогринівецький ліцей – 110224 грн.,  цілодобове пожежне спостереження за установками пожежної автоматики, обслуговування системи пожежного моніторингу -300 грн.

      На оплату комунальних  послуг та енергоносіїв видатки проведені в сумі 323404 тис.грн., що  забезпечило  повну потребу.

    На інші поточні видатки спрямовано – 9720 грн., з них  збір за проведення державної реєстрації навчальних закладів.

 

По спеціальному фонду касові видатки  склали 2 169 339 грн. при уточнених кошторисних призначеннях на рік – 2 318 998 грн., виконання становить 93,5% до річних уточнених призначень, з них: надана благодійна допомога: набори для учнів від міжнародного фонду (UNICEF) та (ЮНЕСКО)  через Департамент освіти і науки, молоді та спорту  на суму 56948 грн., ноутбуків 7 шт. на суму -62948 грн. та портфелі для першокласників – 14806 грн., бутиль та ручний водяний насос від ПП "Черевичник" – 1048 грн., дизпаливо ( 32,6 л.) БФ С.Лабазюка "Ми поруч на суму 1440 грн., холодильник від міжнародного фонду (UNICEF) – 11899 грн., кухонний інвентар та меблі від міжнародного фонду (UNICEF) в Україні – 59378 грн.,  від агенції регіонального розвитку Хмельницької області UNICEF інституційний гігієнічний набір для шкіл на 50 осіб -3 шт.  на суму 14317 грн.,  непридатні для використання матеріали (парти), які оприбутковані як вторинна сировина (металобрухт)  на суму 1316 грн., ліквідовані аварійні, сухостійні дерева в подальшому оприбутковані як вторинна сировина ( дрова) на суму 3036 грн.,

Плата батьків за харчування дітей загальноосвітніх шкіл, не звільнених від плати за харчування – 92204 грн., благодійна допомога ( продукти харчування) – 10397 грн.   Надана благодійна допомога  від КЗ " Центр організації господарського забезпечення закладів освіти" підручники в кількості 729 шт. на суму 88602 грн.,

За рахунок коштів місцевого бюджету було придбано комплект модульного спеціалізованого залізобетонного укриття цивільного захисту-8 шт. – 1751000 грн.

 

       По КПКВ 1031 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» касові видатки склали 11 301 611 грн. (або 98,8 %  до  призначень відповідного періоду – 11 435 100 грн.). Видатки проведені на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам за рахунок освітньої субвенції  з державного бюджету місцевим бюджетам.

 

          По КПКВ 1200 «Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» касові видатки склали 13599 грн. (спрямовано на оплату платі з нарахуваннями педагогам, які проводять корекційні заняття з дітьми з особливими потребами, з них: оплата праці – 11213 грн., нарахування на заробітну плату – 2386 грн.).

                                           Охорона  здоров’я

 

        На збереження та зміцнення здоров’я мешканців громади, підвищення ефективності заходів, спрямованих на профілактику захворювань, зниження рівнів захворюваності, інвалідності і смертності населення, підвищення якості та ефективності надання медичної допомоги надана фінансова підтримка Комунальному некомерційному підприємству «Центр ПМД Хмельницького району» по КПКВ 2111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги». Касові видатки  становлять 1 144 686 грн. при уточнених планових показниках відповідного періоду в сумі 1 361 000 грн., видатки освоєно на 84,1 %. Видатки спрямовано на оплату праці з нарахуваннями фельдшерам фельдшерських пунктів –738172 грн., придбання запасних частин до автомобіля – 2451 грн., інформаційний стенд - 850 грн., придбання підгузників – 37826 грн.,поточний ремонт автомобіля: АЗПСМ  с.Стуфчинці – 21746 грн. та АЗПСМ с.Лісові Гринівці – 6698 грн., перезарядка вогнегасників – 2262 грн., виготовлення технічних умов на відновлення газопостачання – 1929 грн., страхування транспортного засобу – 1678 грн.,перевірка димових та вентиляційних каналів котлів – 672 грн., оплату комунальних послуг – 237379 грн., надання безкоштовних та пільгових лікарських засобів згідно законодавства – 93023 грн.   

 

     По КПКВ 2152 » Інші програми та заходи в галузі охорони здоров'я» видатки проведені в сумі 95000 грн. для Хмельницької центральної  районна аптека №78 згідно Програми підтримки комунального підприємства "Хмельницька центральна  районна аптека №78" щодо роботи аптеки в с.Гнатівці, що знаходиться на території Лісовогринівецької ТГ на 2023 рік.

                                    

                                 Соціальний захист та соціальне забезпечення

          По КПКВ 3032 „Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв’язку” при уточненому плані  4500 грн. касові видатки склали 2908 грн. (виконання  становить 64,6%). Виплати проводились –5 особам.

 

         По КПКВ 3033 „Компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян» видатки проведені в сумі 1 293 038 грн. або 93,5% до призначень відповідного періоду. Виплати проводились 2082 особам на суму 1 175 496 грн. на почтові витрати спрямовано – 117 542 грн.

 

          По КПКВ 3104 «Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю» касові видатки проведені в сумі 1 432 994 грн. Центр надання соціальних послуг як юридична установа створена рішенням 18 сесії восьмого скликання від 21 лютого 2022 року №6 « Про створення комунального закладу « Центр надання соціальних послуг Лісовогринівецької сільської ради». Видатки спрямовано на оплату праці з нарахуваннями в суму 1 423 477 грн.­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ (або 94,9 %  до  призначень відповідного періоду ) в кількості 14,0 штатних одиниць.

         На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря спрямовано 6113 грн. на придбання канцтоварів.

   На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 2445 грн., з них на заправку картриджа – 560 грн. та оренду приміщення – 1 грн., медогляд працівників – 1884 грн.

    На проведення функціонального навчання у сфері цивільного захисту спрямовано -959 грн.

       По спеціальному фонду видатки проведені в сумі 17116 грн. Надана благодійна допомога  від БО « Благодійний фонд Карітас-Хмельницький УГКЦ» перукарські інструменти та меблі для облаштування перукарні.

           По КПКВ 3121 «Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб» касові видатки проведені в сумі 266769 грн., при уточнених  призначеннях відповідного періоду в сумі 267032 грн. (видатки освоєно  на 99,9 %). Видатки спрямовано на оплату праці з нарахуваннями ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­в кількості 1,0 штатної одиниці начальника Служби у справах дітей.

  По спеціальному фонду видатки проведені в сумі 7432 грн., надана благодійна допомога від Міністерства соціальної політики України: набір до комп’ютера. 

 

        По КПКВ 3140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» касові видатки проведені в сумі 9080 грн., що становить 10,1% до призначень відповідного періоду. Видатки спрямовані на проведення культурно-екскурсійного заходу  для  46 дітей військовослужбовців.

 

По КПКВ 3160 „Надання соціальних гарантій  фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку...” при уточнених  призначеннях відповідного періоду  215500  грн. касові видатки  за звітний період склали  174574 грн. Виконання становить 81,0%. По даному коду проводились виплати  13 особам.

 

         По коду 3242 “Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” по загальному фонду касові видатки  склали  522292 грн. при планових показниках відповідного періоду з  урахуванням змін 913480 грн.(видатки освоєно на 57,2 %). Дані кошти було спрямовано на придбання квітів до ювілеїв – 5000 грн., рушники подарункові – 5012 грн., постільна білизна – 2430 грн.,  почтові витрати -330 грн.,  поховальні та супутні послуги- 55520 грн., на виплату матеріальної допомоги згідно з рішеннями місцевого органу влади спрямовано 454000 грн., з них:

  •  на лікування онкохворих 48 особам на 192000 грн.;
  •  допомога на лікування 28 особам на суму 179000 грн.
  •  на ліквідацію наслідків пожежі 1 чол. на суму 5000 грн.
  • учасникам АТО  38 особам – 57000  грн.
  • учасникам бойових дій 20 чол. на суму 11000 грн.
  • на поховання  5 чол. на суму 10000 грн.

 

                                          Культура  і   мистецтво

       В зв’язку із  введенням воєнного стану та карантинних обмежень призупинено роботу, викликану відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи.  У зв'язку із запровадженням простою працівники продовжують перебувати в трудових відносинах, їм оплачують заробіток у розмірі посадового окладу.  З травня місяця відновлено роботу працівників культури.

 

      По  КПКВ  4030 „ Бібліотеки” видатки становлять 532727 грн., при уточненому  плані 633620 грн. (виконання –84,1%). Видатки на заробітну плату та відповідні на неї нарахування  становлять  523429 грн. або 98,3 % від загальної суми на галузь. На оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 6088 грн., з них  на: оплату послуг зв’язку та інтернету – 1988 грн.,  заміна постачальника інтернету – 4100 грн. На оплату електроенергії спрямовано 3210 грн.

        По спеціальному фонду видатки проведені в сумі 2335 грн., надано благодійна допомога від МБФ " Здоровя майбутнього" книги -1035 грн., в процесі списання бібліотечних фондів (виявлення застарілих та зношених видань які непридатні для подальшого використання) утворюється макулатура, яку обов'язково оприбутковують як вторинну сировину в сумі 1300 грн.

 

               По КПКВ 4060 „Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу” видатки складають 986032 грн.  при  плані  1439750 грн.  (виконання  68,5%). Видатки на заробітну плату та відповідні на неї нарахування  становлять  896785 грн. або 90,9 % від загальної суми на галузь. На господарські товари спрямовано– 1896 грн., на перезарядку вогнегасників спрямовано – 378 грн., на оплату електроенергії спрямовано 86973 грн.

 

                                 Житлово – комунальне господарство

 

         Видатки по КПКВ 6030 “Організація благоустрою населених пунктів” по загальному фонду склали 1067762 грн. при уточненому плані 2396375 грн., виконання становить 44,6%. Видатки на заробітну плату та відповідні на неї нарахування  становлять 94022 грн. - відображена оплата праці робітників, які працюють по трудових угодах.

         По КЕКВ 2210 „Предмети, матеріали, обладнання та інвентар” касові видатки склали – 71084 грн.  (видатки освоєно на 37,7 %). Дані кошти було спрямовано на придбання дизпалива -57600 грн., масло до коси, лєска (Кр. заборг за 2022 рік) – 1465 грн., запасні частини до трактора – 11799 грн., господарські товари -220 грн., на оплата послуг – 328596 грн., з них на послуги автопідйомника по кронуванню аварійних дерев – 7600 грн., послуги по підгортанню та вивезенню сміття автотранспортом та землерийною технікою -21600 грн., поточний ремонт мережі вуличного освітлення по вулицях: Слов'янська, Васильківська та Джерельна в с. Лісові Гринівці-42594 грн., Шевченка, Шкільна в с. Стуфчинці - 46795 грн., Центральна, Грушевського в с. Аркадіївці – 31705 грн., Центральна, Шевченка в селі Гнатівці – 25431 грн., Набережна, Оболонь в с. Моломолинці – 30609 грн., Центральна, Козача в селі Печеськи – 11411 грн., Центральна, Набережна в с. Редвинці – 10689 грн., Європейська в с. Скаржинці – 87091 грн., Шевченка, Центральна в с. Тиранівка – 5429 грн., Шевченка, Тацькара в с. Ходаківці – 7642 грн.

 

         На вуличне освітлення спрямовано 554070грн., за надані послуги з вивезення сміття – 19990 грн.

      По спеціальному фонду видатки проведені в сумі 407136 грн., з них  спрямовано на придбання фарби, розчинників для поточного утримання пам'ятників – 26106 грн., господарських товарів – 2430 грн., для розвитку соціального партнерства від  ПП « Аграрна компанія 2004» придбано 170 тонн щебення на суму 81600 грн. та від ТОВ «Енселко-Агро» придбано 540 тонн. щебення на суму  297000 грн.

 

                                            Економічна діяльність

 

       По КПКВ 7130 «Здійснення заходів із землеустрою»  видатки проведені по загальному фонду в сумі 16000 грн., що становить 8,2% до призначень відповідного періоду. Видатки проведені на:

  -розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки площею 0,6225га, кадастровий номер 6825089801:01:001:0073 за адресою с.Шпичинці, вул.Б.Хмельницького, 35 на земельні ділянки площею 0,5225га та 0,1000га  - 8000 грн.,

  - розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності зі зміною цільового призначення із "для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування-землі житлової та громадської забудови" на "для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами-землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення" з метою розміщення та функціонування артезіанської свердловини для забезпечення централізованого водопостачання села Шпичинці -8000 грн.

 

     По спеціальному фонду видатки становлять  89000 грн. на розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Лісовогринівецької сільської ради.

 

        По КПКВ 7310 „ Будівництво об’єктів житлово-комунального господарства касові  видатки по спеціальному фонду  становлять 53040 грн.,  за  технагляд та коригування проектно-кошторисної документації по проекту «Нове будівництво артезіанської свердловини в с. Шпичинці ( Кр. заборг.)- 16660 грн., на  проведення експертизи кошторисної частини проекту – 7900 грн. та  виготовлення проектно-кошторисної документації проекту – 28480 грн.  (будівництво водогону по вул.Л.Українки, пров.Б.Хмельницького, вул.І.Франка, пров.І.Франка, вул.Дачна, пров.Літвінова, вул.Грушевського в с.Аркадіївці Хмельницького району Хмельницької області – 7900 грн.)

 

      По КПКВ 7363 «Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» видатки по спеціальному фонду становлять  182456 грн. та освоєні на 100,0%. Видатки  проводились за рахунок  залишку коштів на 01.01.2023 року  субвенції з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій,  на  нове будівництво артезіанської свердловини в с. Шпичинці Хмельницького району Хмельницької області. ( Кр заборг.)

 

    По КПКВ 7461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» видатки проведені в сумі    3 990 645 грн., виконання становить 93,6% до плану звітного періоду. По даному коду відображено оплату послуг за поточний ремонт доріг:

     с.Лісові Гринівці:  вул.О.Мрачковського ( 17,892м.3 суміші) – 199607 грн.

                                         вул. Кармелюка ( ямковий ремонт) – 25651 грн.

                                         вул.Веселкова (ямковий ремонт)  – 99502 грн.

                                         вул.Молодіжна (ямковий ремонт)  – 55269 грн.

                                         вул.Річна  ( 51,0 м.3 суміші) – 62712 грн.

                                         вул.Заводська ( 51,0 м.3 суміші) – 62712 грн.

                                     вул.Бульвар Шевченка ( 19,32 м.3 суміші) – 99227 грн.

                                         вул.Будівельників – ( 12,74 м.3 суміші) 60416 грн.

                                     вул. Берегового Г. Імені ( 15,93 м.3 суміші) – 23225 грн.

                                     вул.Богуна ( 6,39 м.3 суміші) – 25335 грн.

                                     вул.Миру ( 44,583 м.3 суміші ) – 115414 грн.

                                     вул.Лісова ( 25,50 м.3 суміші ) – 61218 грн.

                                     вул.Степана Бандери ( 25,476 м.3 суміші ) – 49341 грн.

                                     вул.Західна ( 12,738м.3 суміші ) – 20087 грн.

                                        вул.Лесі Українки ( 6,369м.3 суміші ) – 14170 грн.

                                        вул.Шкільна (ямковий ремонт)  – 91000 грн.

                                        вул.Садова  ( 15,93м.3 суміші ) – 23225 грн.

                                        вул.Козацька ( 25,473м.3 суміші ) – 66134 грн.

                                    вул.Проскурівська ( 50,96м.3 суміші ) – 133285 грн.

                                        вул.Висока ( 32,025 м.3 суміші ) – 120061 грн.

                                        РАЗОМ: 1407591 грн.

 

с.Моломолинці :          вул.Нова Лінія (ямковий ремонт)  – 199853 грн.

                                        РАЗОМ: 199853 грн.

 

с.Пашківці:                вул.Затишна ( 25,48 м.3 суміші ) – 119821 грн.

                                        вул.Дружби ( 25,48 м.3 суміші ) – 50845 грн.

                                        вул.Самофалова ( 44,59 м.3 суміші ) – 154685 грн.

                                        вул.Поштова ( 31,85 м.3 суміші ) – 97546 грн.

                                        провул.Поштовий ( 12,74 м.3 суміші ) – 26685 грн.

                                        вул.Кільцева ( 44,59 м.3 суміші ) – 134206 грн.

                                        вул.Лісова ( 91,80 м.3 суміші ) – 150504 грн.

                                        РАЗОМ: 734293 грн.

 

с.Печеськи:                вул.Миру (ямковий ремонт)  – 80956 грн.

                                          РАЗОМ: 80956 грн.

 

с.Стуфчинці:               вул.Шевченка ( 17,64 м.3 суміші )  – 199476 грн.

                                     вул.9-го Травня ( 38,22 м.3 суміші )– 126876 грн.

                                     вул.Лесі Українки ( 38,22 м.3 суміші )– 104648 грн.

                                     вул.Шкільна ( 70,06 м.3 суміші ) -169788 грн.

                                     вул.Підлісна ( 38,22 м.3 суміші )–  104648 грн.

                                     вул.Мудрецького ( 54,14 м.3 суміші )–   111115 грн.

                                     вул.Крута ( 63,69 м.3 суміші )–    162762 грн.

                                     вул.Сороківська ( 31,85 м.3 суміші) – 77608 грн.

                                     РАЗОМ: 1056921 грн.

 

с.Скаржинці:              вул.Шевченка (ямковий ремонт)  – 199506 грн.

                                     РАЗОМ: 199506 грн.

 

с.Ходаківці:                вул.Тацкара (ямковий ремонт)  – 196125 грн.

                                     РАЗОМ: 196125 грн.

 

с.Тиранівка:                вул.Молодіжна ( 38,22 м.3 суміші)  – 115400 грн.

                                     РАЗОМ: 115400 грн.

 

   По КПКВ 7650 « Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї» видатки проведені в сумі 6000 грн. за авансовий платіж з проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки для подальшого продажу земельної ділянки ТОВ «РТС-Поділля».

 

                       Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони

      По КПКВ  8130 „Забезпечення діяльності місцевої  пожежної  охорони”  відображені  видатки  на  фінансування „Програми забезпечення пожежної та техногенної безпеки на території Лісовогринівецької сільської ради на 2023 рік”. При  уточненених   призначеннях відповідного періоду   по загальному фонду  2 912 990 грн., видатки  освоєно на 88,8% ( касові видатки  2 587 645 грн.).  Із них на заробітну плату і відповідні нарахування спрямовано 2 397 582 грн., що становить 92,7 %  загальної суми видатків. На придбання паливно-мастильних матеріалів спрямовано – 99570 грн.,  спецодягу для пожежників – 33150 грн. ( Кр.заборгованість),  армійські жетони (13шт.) – 3120 грн., на оплату послуг інтернету – 3800 грн., страхування та техогляд  транспортного засобу – 7265 грн.,  переосвідчення балонів для апаратів захисту дихання - 1800 грн., на оплату електроенергії спрямовано 14769 грн., на  страхування життя працівників – 26589 грн.

        По спеціальному фонду видатки становлять 61999 грн., з них на придбання спецодягу для пожежників – 33150 грн. , апарат високого тиску – 12999 грн. та літієва батарея до дефібрилятора - 15850 грн.

 

                                    Видатки  не  віднесені  до  основних  груп

 

По  КПКВ  8700 „Резервний  фонд” залишок  невикористаних  асигнувань становить 100000 грн. Протягом 9 місяців 2023 року кошти резервного фонду не  використовувались.

По КПКВ 9770 « Інші субвенції з місцевого бюджету» видатки проведені в сумі 1373700 грн., що становлять 100,0% до уточнених призначень звітного періоду. По даному коду надана  субвенція іншим бюджетам згідно укладеним угодам , а саме:

  • Чорноострівській ОТГ на утримання музичної школи –  1034200 грн.
  • Гвардійській ОТГ на утримання інклюзивного центру – 92700 грн.
  • Хмельницькому районному бюджету ( на утримання трудового архіву) – 46800 грн.
  • Високопільській СТГ  Бериславського району Херсонської області  на проведення будівельно-ремонтних робіт, придбання будівельних та інших матеріалів, необхідних для відновлювальних робіт на об’єктах житлового призначення у смт. Високопілля – 200000 грн.

 

      По КПКВ 9800 „Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів” по загальному фонду відображені видатки в сумі 545000 грн. видатки освоєно на 100% з них:

 

  • 70000  грн. були спрямовані першому Державному пожежно – рятувальному загону згідно  Цільової  Програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної та техногенної безпеки на території Лісовогринівецької сільської ради Хмельницького району на 2021-2025 роки  (придбання  теплозахисних костюмів та касок, рятувальних ременів, краг та карабінів, форменого одягу та взуття , будівельних матеріалів для потреб підрозділів);

 

  • 145000 грн. управлінню поліції відділення №2 згідно Програми " Безпечна громада" на території Лісовогринівецької сільської ради на  2021-2024рр. (придбання паливно-мастильних матеріалів – 95000 грн., заміна шин до автомобілів – 20000 грн., технічне обслуговування автомобілів -30000 грн.);

 

  • 30000  грн. управлінню поліції відділення №2 згідно Програми "Забезпечення охорони прав і свобод людини, профілактики злочинності та підтримання публічної безпеки і порядку на території  Лісовогринівецької сільської ради на 2021-2024 роки» ( на поточне утримання).

 

  • 250000 грн. Хмельницькому районному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки згідно Програми мобілізаційної підготовки та забезпечення проведення мобілізації на території Лісовогринівецької сільської ради на 2023 рік ( на паливно-мастильні матеріали - 200000 грн., матеріально-технічне забезпечення - 50000 грн.)

 

  • 50000 грн. Хмельницькому міському відділу Управління  Служби безпеки України у Хмельницькій області згідно Програми забезпечення національної безпеки на території Лісовогринівецької ОТГ 2023-2024р. ( на  придбання комплектуючих до службових автомобілів, паливно-мастильні матеріали, комп'ютерна та оргтехніка, канцтовари, охорона режимних приміщень)

 

Видатки у вигляді Excel-таблиці

Доходи у вигляді Excel-таблиці

 

 Начальник фінансового відділу                                               Альона ПОЛІЩУК

Фото без опису
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь